برگزاری دوره آموزشی ممیزی انرِِژی در ساختمان:

برگزاری دوره ی آموزشی ممیزی انرژی در ساختمان :

  مفتخریم به عنوان یکی از اولین دانشگاه ها در سطح ایران دوره ممیزی انرژی در ساختمان را با همکاری سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) برای مهندسین محترم و دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک , عمران , برق برگزار کنیم.

  مخاطبین این دوره مهندسین و دانشجویان مهندسی مکانیک , عمران و برق و مدیران و کارشناسان ارشد سازمانها , ادارات و ارگانها و کلیه علاقمندان به آشنایی با مباحث ممیزی و مدیریت انرژی در ساختمان هستند.

  به تمامی شرکت کنندگان مدرک معتبر از سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) اعطا خواهد شد.

  برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید به دفتر انجمن علمی مکانیک دانشگاه فردوسی مراجعه فرمایید و یا با شماره 09370797644 (آقای راد گلچین) تماس بگیرید. با تشکر




دانلود پوستر دوره ممیزی انرژی

نظرات 1 + ارسال نظر
رفیق شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ http://http:/eiafum.blogfa.com

با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و حضور فعال و مؤثر دانشجویان در محیط و تصمیمات اتخاذ شده در دانشگاه ها ، انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده مهندسی در نظر دارد کرسی آزاد اندیشی با موضوع تفکیک جنسیتی را با حضور اساتید و دانشجویان موافق و مخالف به نقد و بررسی گذارد.

این برنامه با حضور دکتر علمی بعنوان استاد موافق و دکتر پوراسماعیل بعنوان استاد مخالف در روزچهارشنبه 24 آبان ساعت 12 در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی برگزار خواهد شد.

لذا از دانشجویان متعهد و دلسوز تقاضا میشود جهت ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده و سودمند خود برای برگزاری هرچه بهتر این امر ما را یاری نمایند.

هم چنین دانشجویان موافق و مخالفی که تمایل به مطرح کردن دیدگاه های خود در جلسه فوق دارند میتوانند از شنبه به دفتر انجمن اسلامی واقع در راهرو تشکل ها مراجعه نموده و جهت ثبت نام اقدام نمایند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد