اعلام نتایج نهایی مسابقه نجات تخم مرغ:

اعلام نتایج نهایی مسابقه نجات تخم مرغ:

    در طی مراسمی که انجمن علمی مکانیک امروز یکشنبه 1391/8/28در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی برگزار کرد; از هیئت محترم داوران, مسئولین دانشگاه, کادر اجرایی و تمامی دست اندرکاران مسابقه تقدیر به عمل آمد.

همچنین نتایج نهایی مسابقه اعلام شد و از تیم های برتر که به شرح زیر هستند; با اهدای جایزه تقدیر شد. برای تمام این عزیزان آرزوی موفقیت روز افزون میکنیم.








نظرات 5 + ارسال نظر
محمد جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام
ترم پیش انجمن علمی کلاس آموزشی سالید ورک برگذار کرد(با همکاری کالج دانشگاه) ولی هنوز از مدرکش خبری نیست.میشه پیگیری کنین؟

احسان پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ http://mecheng1.blogfa.com

سلام
خیلی وبلاگ قشنگی دارین و مطالبتونم خیلی مفیدن
اگه دوس داشتین یه سرم به وبلاگ من بزنین درمورد مهندسی مکانیکه
اگه خوشتون اومد لطفا(به اسم مهندسی مکانیک)لینکم کنین
و بگین با چه اسمی لینکتون کنم
مرسی

نیازی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.20.ttnar.ir

سلام. وبلاگتان را خواندم.
خیلی جالب بود ، بنظرم بتوانیم با هم همکاری کنیم :
محصولات آموزشی انار
بخش بازرگانی گروه انار از کلیه دانشجویان علاقمند به کسب درامد پاره وقت ، دعوت به همکاری میکند.
برای کسب درامد در هنگام تحصیل ، میتوانید همکاری های خود را با ما از دانشگاه و شهر خود شروع کنید .
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.20.ttnar.ir مراجعه و یا باشماره های 09354010145 و 09378150102 تماس حاصل فرمایید .

حسین جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام دوستان عزیز
من دانش آموز هستم.
مقطع دبیرستان لطفا درباره مسابقات نجات تخم مرغ کمی مرا راهنمایی کنید.
من و چهار نفر از دوستانم در این مسابقات شرکت کرده ایم..
لطفا با ایمیل ما را راهنمایی و نحوه چگونگی ساخت را بیاموزید
با تشکر

دانشجو چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

با عرض سلام
من یکی از دانشجویان کارشناسی مهندسی مکانیک دانشگاه اصفهان هستم.
امسال یکی از دانشجوهای دانشگاه فردوسی به نام آقای زارع دانشجوی نمونه ی کشوری در دوره ی کارشناسی رشته مکانیک شدن که کسب موفقیت را تبریک عرض میکنم.
من میخواستم برای سال ۹۳ برای دانشجو نمونه ثبت نام کنم.
آیا کسی اطلاع داره ایشان چند تا مقاله داشتن و معدلشون چند بوده و سایر مقام هاشون(مثلا مسابقات قرآن و ورزشی و...)چی بوده؟
آخه می خواستم ببینم من شانسی دارم یا نه؟؟؟
ممنون میشم پاسخ بدین.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد